Instagram este una dintre cele mai mari platforme de social media la nivel internațional. Zilnic, milioane de internauți postează poze, povești sau diferite videoclipuri, denumite „reels”. Cum timpul înseamnă bani, foarte mulți creatori de conținut sunt plătiți de aceste platforme. Cât plătește Instagram persoanele care fac content (nr. conținut)?
Instagram este una dintre cele mai populare platforme din mediul online. Cu un număr de peste 2 miliarde de utilizatori zilnic, pretențiile platformei sunt foarte ridicate. Conținutul trebuie să fie unul de calitate, dar și unul care să mulțumească consumatorul. Cei care își instalează aplicația au mai multe posibilități de a se face vizibili, printre care: postare, poveste, reel sau live.
De-a lungul timpului aplicația s-a dezvoltat exponențial, în prezent Instagram făcând parte din grupul Meta, din care mai regăsim aplicațiile Facebook sau Whatsapp. Fiecare dintre acestea reprezintă lideri de piață în mediul online internațional.
Zilnic, pe lângă oamenii obișnuiți care își publică activitățile, regăsim și creatorii de conținut. Acele persoane care au transformat social media și online-ul în venit activ. Fie că postează recenzii la anumite produse sau povestesc, aceștia sunt plătiți de către platformă. Pentru a ajunge în această categorie, creatorii de conținut, denumiți și influenceri au nevoie de un număr superior de persoane care le urmăresc, dar și diferite criterii pe care trebuie să le îndeplinească.
Monetizarea pe Instagram se poate face prin mai mulți pași, cel mai important fiind numărul activi de urmăritori. În mod obișnuit, regulile platformei spun faptul că profilurile de Instagram cu peste 1.000 de urmăritori activi pot ajunge până la 1.420 de dolari/lună sau până la 100 dolari per postare sponsorizare.
Cu toate acestea, platforma nu plătește direct creatorii, ci este nevoie de înscrierea unui program de afiliere, deschiderea unei mici afaceri online, publicarea reclamelor în videoclipurile reels, etc.
Trebuie să recunoaștem că online-ul este la modă. Indiferent de vârsta pe care o au, tot mai mulți oameni aleg să își petreacă timpul în rețelele online. Fie că vorbim de Youtube sau Facebook, telefonul a devenit cel mai bun prieten al omului, fără de care nu am putea trăi.
Haideți să vedem care sunt cele mai importante platforme online care atrag miliarde și milioane de clienți zilnic:
Foto: Depositphotos.com