„Eticheta curata” stă scris cu litere mari pe anumite produse alimentare marca Cris-Tim. Totuși, ce înseamnă, de fapt, noțiunea de „eticheta curată” și la ce se referă ea?
Cris-Tim a introdus o campanie de promovare a produselor sale intitulată „Eticheta curată”. Conform producătorilor, aceștia au schimbat unele dintre ingrediente pentru ca produsul să fie „curat”.
Ce înseamnă etichetă curată în viziunea Cris-Tim?
„Datorită tehnologiilor nou-introduse în exclusivitate în România și a inovațiilor la nivel de rețetă, românii se pot bucura acum de mezeluri fără gluten, fără amidon, fără MDM, fără soia, coloranți sintetici sau monoglutamat de sodiu adăugat”, specifică cei de la Cris-Tim. Aceștia se promovează spunând că sunt singurii producători de mezeluri din România „care utilizează Tehnologia prin Înaltă Presiune (HPP), cea mai nouă și naturală metodă de păstrare a prospețimii”.
Ce este prosciutto? Cum arată prosciutto?
Alegerea denumirii campaniei a fost aspru criticată de unii dintre internauți și bloggeri care s-au întrebat, retoric, dacă nu cumva curată este doar eticheta, nu și produsul. Sau, dacă, până acum Cris-Tim a vândut produse cu etichete murdare.
Ce este eticheta?
Conform definiției din dicționar, eticheta este o bucată de hârtie, de carton etc. care se aplică sau se leagă de pachete, sticle etc. și pe care se indică conținutul, prețul, posesorul, destinația etc. „Eticheta curată” este o denumire neinspirată de campanie.