Un instrument clasic, adaptat zilelor moderne și erei digitale, ne poate salva să cheltuim mai puțini bani la cumpărături atunci când este utilizat inteligent și periodic.
De când prețurile alimentelor au explodat din cauza inflației crescute peste măsură, cetățenii din întreaga lume încearcă să găsească metode inovative prin care să cheltuiască mai puțini bani la cumpărături. Un instrument clasic, adaptat zilelor moderne și erei digitale, ne poate salva atunci când este utilizat inteligent și periodic.
Clasicul instrument util celor care doresc să economisească bani la cumpărături este mai ușor de accesat decât vă așteptați: cataloage cu oferte de la supermarketuri. Acestea au apărut ca instrument de marketing pentru a populariza prezenta unui magazin în oraș, dar au evoluat în adevărați prieteni ai celor care „vânează” cele mai bune reduceri. Mai nou, în era digitală în care toată informația se găsește la un simplu click pe smartphone-ul din dotare, putem găsi cataloage atât pe site-urile marilor magazine, cât și în aplicațiile dedicate.
Mai mult, chiar dacă tehnicile de marketing au evoluat, se pare că banalele cupoane de reduceri care au făcut furori în statele vestice au început să fie din ce în ce mai populare în țara noastră. Multe supermarketuri apelează cu succes la această tehnică pentru a atrage clienți. Uneori putem găsi cupoane pe care trebuie să le decupăm din catalogul dedicat, iar alteori putem activa reducerile direct din aplicația dedicată.
Pentru a profita la maxim de toate beneficiile oferite de supermarketurile preferate trebuie, într-adevăr, să apelăm la o strategie periodică ce presupune urmărirea prețurilor și a ofertelor. Primul pas către succes este crearea unei liste de cumpărături care să acopere măcar nevoile de bază pentru câteva săptămâni. Ulterior, consultarea cataloagelor cu oferte se va concentra în primul rând pe căutarea reducerilor pentru produsele din lista de cumpărături.
Această tehnică funcționează cel mai bine pentru produsele greu perisabile. Dacă alimentele proaspete sunt greu de stocat pe termen lung, ofertele la produse de curățenie, detergenți, băuturi îmbuteliate, conserve și cereale sunt mai mult decât bine-venite.
O altă strategie foarte utilă este organizarea meniului săptămânal în funcție de ofertele disponibile la supermerketul local. Cataloagele cu reduceri sunt publicate cu câteva zile sau chiar săptămâni înainte ca produsele să apară la raft, deci aveți timp suficient pentru a pune la cale un meniu delicios pentru zilele care urmează.
Dacă ați rămas în pană de idei cu privire la rețete și meniuri pentru cei dragi, apelați cu încredere la mediul online. Multe supermarketuri au început să creeze secțiuni dedicate pentru inspirație în bucătărie atât în cataloagele cu oferte, cât și pe site-ul oficial sau în aplicația mobilă. Mai mult, site-uri pentru creatorii de conținut video precum Youtube oferă videoclipuri cu subtitrare în limba română de la cei mai cunoscuți bucătari profesioniști sau amatori. Printre cele mai populare tendințe în acest moment sunt preparatele de tip „meal prepping”, adică prepararea unor cantități mai mari dintr-un anumit meniu și conservarea lor într-o manieră pre-porționată. Astfel, vom utiliza energie și timp o singură dată și vom consuma o porție delicioasă de mâncare sănătoasă oricând ne dorim în următoarele zile.
Cu puțină atenție și preocupare puteți fi întotdeauna la curent cu ofertele magazinelor din cartierul dumneavoastră. Puteți găsi cataloagele cu oferte, cupoane și reduceri în următoarele locații:
Foto: unsplash.com