Cum să ștergi o conversație pe Facebook? Care sunt pașii de urmat?

de: Ana-Maria
03 09. 2020
pexels-photo-607812

Facebook este una dintre cele mai populare platforme de socializare și, deși este o modalitate excelentă pentru utilizatori de a purta o conversație excelentă. De asemenea, platforma este folosită de mulți ca un mijloc de a crea dispute și de a spune lucruri neadevărate.

Cum se șterge o conversație de pe Facebook?

La începuturile platformei, când se întâmplau aceste lucruri, trebuia doar să le lăsăm să stea acolo, păstrate în Facebook Messenger pentru o lungă perioadă de timp. Acum nu mai este cazul.

De asemenea, puteți arhiva și șterge subiecte întregi pe care nu mai doriți să le vedeți. Ștergerea mesajelor de pe desktop sau de pe dispozitivul mobil durează doar câteva secunde, dar ștergerea unor mesaje întregi se aplică doar propriilor mesaje primite, nu  și din inboxul  prietenilor.

Pașii pentru a șterge mesajele de pe Facebook Messenger

  1. Conectați-vă la Facebook așa cum faceți în mod normal.
  2. Faceți click pe bula de chat din colțul din dreapta sus .
  3. Deschide conversația pe care dorești să o ștergi.
  4. Apasă pe  în partea de sus a ferestrei de chat, apoi pe Șterge conversația.
  5. Apasă din nou pe Șterge conversația pentru confirmare.

Poți șterge o conversație și din inboxul de mesaje:

  1. Apasă pe în partea dreaptă sus a oricărei ferestre Facebook, apoi apasă pe Vezi tot în Messenger în partea de jos.
  2. Deschide conversația pe care dorești să o ștergi.
  3. Sub Conversații, treci cu mouse-ul peste conversația pe care vrei s-o ștergi și apasă pe   .
  4. Selectează Șterge > Șterge.

De reținut: dacă ștergi o conversație, această acțiune nu mai este reversibilă.

Când a luat naștere Facebook-ul?

Facebook este o companie americană care oferă servicii de rețele sociale online. Facebook a fost fondat în 2004 de Mark Zuckerberg, Eduardo Saverin, Dustin Moskovitz și Chris Hughes, toți studenți la Universitatea Harvard.

Facebook a devenit cea mai mare rețea socială din lume, cu mai mult de un miliard de utilizatori începând cu 2012, iar aproximativ jumătate din acest număr foloseau Facebook în fiecare zi. Sediul companiei se află în Menlo Park, California.

Accesul la Facebook este gratuit, iar compania câștigă majoritatea banilor săi din reclame de pe site-ul Web. Utilizatorii noi pot crea profiluri, pot încărca fotografii, se pot alătura unui grup preexistent și pot începe grupuri noi.

Platforma de socializare are multe componente:

  • Cronologie – un spațiu pe pagina de profil a fiecărui utilizator unde utilizatorii își pot posta conținutul și prietenii pot posta mesaje;
  • Stare – permite utilizatorilor să anunțe prietenii cu privire la locația sau ideile lor actuale;
  • News Feed – informează utilizatorii cu privire la modificările aduse profilurilor și stării prietenilor lor.