Google este cel mai mare motor de căutare din lume. Gigantul american citește comportamentul tău pe internet și știe la ce te uiți, ce îți place și ce nu.
Din momentul în care ți-ai făcut un cont pe Google și te-ai autentificat în browser tău favorit motorul de căutare înregistrează tot ceea ce faci tu pe internet. Google vede, astfel, la ce știri te uiți, ce videoclipuri privești sau ce cuvinte cheie tastezi în căutări. Astfel, gigantul american folosește aceste informații pentru personalizarea reclamelor pe care le vezi pe internet și a conținutului care îți este sugerat în Google News, YouTube și nu numai.
Dacă ești o persoană discretă, care ține la protecția datelor personale, Google îți pune la dispoziție o modalitate prin care să ștergi tot istoricul tău.
Îți prezint mai jos trei pași simpli prin care să devii invizibil:
Google Images are o relație aparte cu numărul 241543903. Oricine va tasta 241543903 pe Google Images va putea vedea zeci de fotografii cu oameni care își au capul în congelatoare. Ciudat, nu-i așa? Care este explicația?
Se pare că povestea cu numărul 241543903 a pornit în anul 2009 când artistul David Horvitz, din New York, a postat o fotografie, cu capul în congelator, intitulată 241543903. Imaginea cu pricina a fost postată de David Horvitz pe contul său de Flickr.
Întrebat într-un interviu de unde vine numărul 241543903, Horvitz a explicat că ideea ia venit după ce i-a sugerat unui prieten de-al său care era bolnav să încerce să-și pună capul într-un congelator. Bine, bine, dar numărul? Numărul 241543903 provine dintr-o combinație între numărul de serie al frigiderului lui Horvitz și codurile de bare de pe o pungă de păstăi și un pachet de tăiței congelați.
Deci, începând cu anul 2009, tot mai mulți internauți s-au pozat cu capul în frigider. Și au denumit pozele simplu: 241543903. Iată de ce motorul de căutare Google Images afișează aceste poze.
Foto: Pexels.com